Vanliga frågor

Här hittar du svaren på de vanligaste frågorna om vår webbshop. Har du ytterligare frågor kan du kontakta vår kundtjänst på nnnn-nnnnnn, mellan 00-00 måndag–fredag förutom helgdagar och vid särskilda undantag.

Handla och betala


Vart kan jag köpa era produkter?
I vår webbshop eller hos någon av våra återförsäljare. Se exempel här

Har ni någon fysisk butik?
Nej, ingen egen, dock har vi flera återförsäljare runt om i landet, se exempel här.

Vilka betalsätt finns det?
Faktura, kortbetalning. Vi använder Klarna som betaltjänst i webbshopen.

Kan jag ändra/ ta bort min order?
Ja, kontakta kundtjänst så hjälper vi dig.

 

Frakt och leverans


Hur mycket kostar frakten? Tillkommer det några andra avgifter?
79 Kr, inga övriga avgifter.

Hur lång leveranstid har ni?
3-5 dagar från inkommen order.

Skickar ni även utomlands?
Nej.

 

Returer, reklamationer och återbetalningar 


Är det fri retur till er?
Ja.

Hur gör jag för att returnera min order/delar av min order? Gör ni returavdrag?
Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig.

Min produkt var skadad i leveransen, hur gör jag nu?
Kontakta kundtjänst så hjälper vi dig.

Utomhusslingor

Se alla